Vlad Stan incearca sa lanseze o provocare legata de ce surse de informare au diversi oameni din blogosfera despre afacerile online. Vlad recomanda o carte si mi-am dat seama ca eu nu citesc deloc carti despre afaceri online (no offence Vlad, dar “a 8-a treapta a intelepciunii – de la eficienta la maretie” suna a marketing ieftin, promitator de revelatii in dezvoltarea personala).
Cum principalul meu interes este sa inteleg ce se intampla in industria online, cel mai mult ma informez din bloguri si din stiri. Absorb foarte multa informatie zilnica, din care foarte mult este zgomot, insa care ma ajuta sa fiu la curent cu ce se intampla. Toata informatia asta cumulata ma ajuta sa fac conexiuni mai bune si sa am o imagine de ansamblu care se cristalizeaza din tot acest zgomot.
Despre a fi bun in ceea ce fac incerc sa invat de la cei din jurul meu, oamenii pe care am ocazia sa ii ascult si carora incerc cat de des pot sa le pun intrebari (Larry, Sergey, Eric Schmidt pe partea de business, developeri pe partea de engineering). Am observat ca cel mai mult progresez atunci cand am un role model direct, cineva pe care sa il respect si sa il admir care sa ma faca sa vreau sa fiu mai bun.
In rest, cea mai recenta carte pe care mi-am cumparat-o a fost asta (pour les connaisseurs). Mi-am dat seama ca desi am citit-o mult in liceu, nu am avut-o niciodata in forma fizica. ๐
Nu o sa dau leapsa mai departe pentru ca intr-un fel parca mi-a trecut pofta de lepse de la o vreme. Sorry Vlad.