harta detaliata | pe categorii | stiri | evolutii | intrebari si raspunsuri | grupuri (new) by vivi.ro
          ** Acesta este un site personal. Parerile exprimate in aceste pagini sunt numai ale mele si nu apartin nici unei alte entitati. **

Si Neogen face pasul la inaintare

Aflati mai mult in jumatatea lor de teren pe piata publicitatii online, Neogen se hotaraste in sfarsit sa faca pasul la inaintare si sa schimbe formatia de joc. Isi angajeaza atacant / capitan de echipa care, de bine de rau, sa incerce sa faca ceva in divizia A, a publicitatii brand-oriented adica.

Calin Fusu mi-a atras atentia asupra acestei mutari si asupra jobului pe care l-au scos la mezat, a mai anuntat asta si prin diverse comentarii pe unele bloguri. Curios, l-am rugat sa imi raspunda la cateva intrebari ca sa ma lamuresc.

Q: Veti incerca sa vindeti publicitate si in site-urile din reteaua de advertising contextual Neogen sau doar in site-urile proprii?

A: Si pentru retea desigur, dar inca nu stiu cat de interesate vor fi agentiile (axate mai curand pe brand-advertising decat contextual/results adv.).

Am impresia ca va creste ponderea publisherului Neogen in incasari (acum e pe la 20% din toata reteaua), datorita cresterii focusului pe publicitate a site-urilor noastre (adaugarea de spatii publicitare, si mai ales de instrumente/pachete oferite advertiserilor: targetarea demografica recent introdusa e una, apoi vor mai veni cateva mai spre catalog/commerce, inca
analizam).

Q: Stai ca am inteles eu ceva gresit atunci. :-) Doar modificati abordarea in vanzari, nu deveniti concurenta pe brand-advertising pentru boom, arbo si ceilalti?

A: Ba da, vom deveni concurenta pt acestia :)

Q: Veti mai fi reprezentati in continuare si de Splendid Media? Daca nu, de ce?

A: Mai curand nu[...]. Pentru ca nu mai vrem sa fim reprezentati de nici o casa de media. [Noi] am semnat cu Magnetique care mi se parea mai curand o agentie (client-side) decat o casa de media. Mutarea lui Eveline spre Splendid ne pune mai curand in competitie, pentru ca… si noi sintem o casa de media cu reteaua (buna/rea, sint cateva sute) de asociati.

Multumesc Calin pentru raspunsuri.
Cei care citesc blogul asta imi vor ierta stilul jurnalistic amatoricesc. Sunt inginer, nu jurnalist, si principalul meu scop este sa ma lamuresc, nu sa scriu articole. :-)

Si iata cum Splendid ramane si fara Vodanet si fara Neogen. Bummer.

[update] Radu Ionescu comenteaza si el treaba asta.

4 Responses to “Si Neogen face pasul la inaintare”

  1. » Blog Archive Says:

    [...] – Calin si Neogen decid sa ia pisica de coada si sa devina un player activ in zona publicitatii online. Vivi ii ia un mini interviu in acest sens lui Calin care clarifica relatia Neogen – SMI. De urmarit ce va face SMI care avea site-urile Neogenin topul listeicu site-urilepe care le reprezinta. [...]

  2. Ionu? Popa » Miscari majore in Internetul romanesc Says:

    [...] Vivi – Stiri despre publicitate online in Romania [...]

  3. Stiri despre publicitate online in Romania » Blog Archive » MediaPro vinde homepage-urile Neogen Says:

    [...] Cat despre ce inseamna asta din partea Neogen? Ca au renuntat pentru moment la ideea de a vinde brand advertising, idee cu care au cochetat cam acum jumatate de an, si isi concentreaza eforturile in alta parte. [...]

  4. Stiri despre publicitate online in Romania » Blog Archive » Neogen vrea (din nou) sa intre in publicitatea online Says:

    [...] Neogen a mai incercat fara succes sa intre pe piata de brand advertising in August anul trecut cand a luat o decizie asemanatoare, de a isi consolida departamentul de vanzari. Rezultatul anuntului de angajare de atunci a fost Aura Tatu, care posteaza pe un blog personal aproape exclusiv despre Second Life. [...]

Leave a Reply