harta detaliata | pe categorii | stiri | evolutii | intrebari si raspunsuri | grupuri (new) by vivi.ro
          ** Acesta este un site personal. Parerile exprimate in aceste pagini sunt numai ale mele si nu apartin nici unei alte entitati. **

Val Voicu, AdEvolution si jurnalismul

Via Radu Ionescu citesc un articol din WallStreet care ma pune pe ganduri. Articolul vorbeste despre Val Voicu si proaspat lansata AdEvolution. Ce anume ma pune pe ganduri?

“Estimam ca AdEvolution va detine peste 70% din piata pana la sfarsitul anului., iar aceasta cota de piata va creste la anul inevitabil, a declarat in exclusivitate pentru Wall-Street Val Voicu.”

… unde ma intreb cum va reusi Val Voicu o crestere atat de spectaculoasa in numai sase luni si de ce nu a reusit asta cat timp era la iMedia?

El va gestiona un portofoliu de peste 100 de site-uri, extensiile pe web ale multor branduri din mass-media din Romania, dar si publicatiile online editate de grupuri care s-au dezvoltat exclusiv online precum Imedia, Vodanet, INTERNET CORP.

… In Boom sunt cam 90 de site-uri importante, in iMedia vreo 20, multe se vand independent si se reprezinta exclusiv, incerc sa adun de undeva sa ajung la 100 si chiar nu reusesc.
Ma uit la ei pe site. Asa arata o retea de peste 100 de site-uri? [update] Acum sunt vreo 70, cand am pus link-ul pagina era goala. :-) Inca sunt confuz despre prezenta in lista respectiva a site-urilor MPI despre care Orlando ba zice ca sunt reprezentate exclusiv de MPI, ba ca vor fi vandute si prin alte regii si agentii.

Din punct de vedere tehnic, compania AdEvolution va aduce in premiera pentru Romania cel mai performat sistem din lume. Este vorba de DoubleClick., acesta fiind cel mai performant adserver care exista la nivel global.

DoubleClick a mai fost incercat acum multi ani de Arbomedia. Au renuntat, dupa o vreme, probabil ei stiu mai bine de ce.

“A muscat deja din cota de piata a Boom si Arbomedia”? Abia s-au lansat!
“Piata virtuala autohtona a devenit o adevarata mina de aur pentru cei care vor sa isi creasca afacerile”…

Si uite asa, inca un articol scris pe genunchi al carui continut util poate fi rezumat simplu: “Val Voicu, de la proaspat lansata Ad Evolution, urmeaza sa foloseasca doubleclick pe post de adserver”. Restul sunt speculatii si afirmatii fara fond.

9 Responses to “Val Voicu, AdEvolution si jurnalismul”

  1. zoso Says:

    daca noi nu ne laudam marfa noastra, atunci cine?

    si presa publica, contand pe un raspuns al competitorilor…

  2. Dan Says:

    Mai e mult pina departe. Presupunand ca trage tare, Val ar putea afea o afacere decenta pina la final de an, fiind un jucator de luat in seama, in nici un caz un mare player. Din cate am vazut, inertia va face ca boom sa-si pastreze peste 60% din clienti, iar cei care se muta, se cam muta la Arbo, zic eu, nefiind alta alternativa.

    Interesanta e joaca Vodanet la trei maini. Cine se mai ofera sa vinda reclame pentru Vlad?

  3. Dragos Says:

    “Restul sunt speculatii si afirmatii fara fond.”

    esti pricinos, se numeste PR :D :D — cine e brokerul wallstreet.ro?

  4. Bogdan Alupoaie Says:

    ce se va intampla cu imedia ?? ce se va mai intampla cu siturile din imedia ? unele au migrat catre adevolution iar altele au ramas ….

  5. Laurentiu Says:

    Dar tot nu am inteles de unde vine 2.0 din AdEvolution 2.0. Au mai fost produse care s-au lansat direct ca 2.0 sau 3.0 etc., insinuand ca produsul este atat de bun incat a sarit peste pasul 1.0. Sa inteleg ca si aici este la fel? :)

    Dupa cum creste peste noapte numarul de site-uri din retea ma astept ca maine sa vad ca Val vinde si pentru site-urile Boom si Arbo… cel mai tarziu poimaine.

  6. KO Says:

    De bine ce le merge: http://m1.2mdn.net/viewad/1284796/2-728×90.gif

    In “reteaua” lor exista site-uri care ori nu ai nici un cod, ori au cod Boom, ori Imedia. Bine ca nu au luat primele pagini din Trafic.ro/General sa le bage in portofoliu cu totul. Sau au facut-o.

  7. KO Says:

    Orlando anunta la http://www.orlando.ro/?p=124, cat de indiferent se poate preface, ca “Val face valuri cu AdEvolution, cu 70% din piata si cu cei 15 mil. pe care vrea sa-i culeaga din online. Unii rad de el, altii il iau in serios, iar altii ii dau in exclusivitate site-urile spre vanzare (Imedia, Internet Corp)” apoi declara la http://www.orlando.ro/?p=139#comments ca “AdEvolution nu poate vinde site-urile MP Interactiv, nu exista un agrement in acest sens nici cu AdEvolution nici cu o alta regie”.

    In timpul asta oamenii ex-Netbridge, actuali adEvolution, smulg din portofoliul “Boom” vreo 20 de siteuri desi netul e plin de “adEvolution = Val Voicu”, iar negocierile continua sub deviza “Orlando e big bossul de la adEvolution, cu el am plecat de la Boom, nu veniti si voi cu noi? Ca oricum Boom e pe duca, acum ca am plecat toti”.

    adEvolution serveste codul:

    if(typeof(ord)==”undefined”)ord=Math.random()*10000000000000000;
    document.write(”);

    iar MPI (pe mediafax.ro):

    if(typeof(ord)==”undefined”)ord=Math.random()*10000000000000000;
    document.write(”);

    Afaceri.ro…

  8. Catalin Says:

    AdEvolution 2.0. — daca nu servim americanu tot degeaba .

    parerea mea este ca AdEvolution 2.0. este magar inchiriat la doubleclick. sau mai pe limba romanului sluga la altu.

  9. Alex Says:

    Interesant start din Romania…nici Vlaicu nu a avut nevoie de americani ca sa inventeze avionul, iar americanul va fi servit si el, dar de data asta eu zic sa ii acordam romanului prioritate.

Leave a Reply