harta detaliata | pe categorii | stiri | evolutii | intrebari si raspunsuri | grupuri (new) by vivi.ro
          ** Acesta este un site personal. Parerile exprimate in aceste pagini sunt numai ale mele si nu apartin nici unei alte entitati. **

Nimic nu durează o veșnicie

De multe luni tot vreau să îmi iau inima în dinți și să îi pun fundă roșie Hărții Publicității. A venit timpul să îi pun punct. Știam asta de multă vreme, dar am simțit nevoia să închei oficial. :-)

Știu că harta asta a fost utilă multora și ăsta a fost motivul pentru care am întreținut-o atâta vreme. A fost un lucru de care mi-a păsat, a fost un lucru care pentru mine a contat, încercarea de a aduce niște transparență pe piața românească de publicitate online.

Închei proiectul ăsta cu sentimentul că am reușit să fac ce mi-am propus. Chiar dacă a fost criticat des, dezbătut, combătut, analizat, trăiesc cu convingerea că a atins oamenii care trebuie și că a ajutat.

În același timp, închei proiectul ăsta cu un gust amar. În ultimul an piața românească de publicitate online m-a dezamăgit și asta s-a întâmplat mai ales pentru că anumite lucruri au încetat să aibă sens pentru mine.

Nu înțeleg cum există oameni care mai lucrează cu Digital Ads după ce țeapă a tras Boom, n-am înțeles cum de zece ani se tot fac studii de caz despre cât de eficient este internetul, dar atunci când ai o campanie tot vindem niște afișări, nu pricep scandalurile ca la ușa cortului, iar eternul refren “nu e chiar așa cum crezi tu” mă obosește.

Oricum, voi lăsa site-ul ăsta în picioare. Este un jurnal bun pentru patru ani de industrie de publicitate online românească, un exercițiu util pentru oricine vrea să înțeleagă ce s-a întâmplat, și un mic colț cu amintiri pentru o seară ploioasă și un pahar cu vin.

Când trag linie și adun și relele și bunele, iese un lucru pozitiv, un proiect prin care am ținut legătura cu prieteni, care de multe ori m-a amuzat și m-a bucurat, și care de multe ori mi-a ținut loc de hobby.

Vă mulțumesc mult tuturor pentru că l-ați folosit și mă bucură imens că v-a fost util.

10 Responses to “Nimic nu durează o veșnicie”

  1. Gabi Boaca Says:

    Vivi, imi pare rau ca ai decis lucrul asta, parerea mea este ca Harta putea si poate sa fie mai mult decat a fost pana acum, ca este un proiect cu potential f f mare si ca este deja un brand in zona de publicitate online.

    PS: inca mai poti sa te razgandesti :) )

  2. Krumel Says:

    Un punct forte ptr .ro pe ceea ce inseamna analiza, transparenta si informare dispare. Pacat.

    Poate se poate alia cineva cu tine si sa o continuati… poate.

  3. Alin Zainescu Says:

    People don’t change :) Some grow up, some learn or become wiser, but thats it

  4. Adi Says:

    Mare pacat ca renunti de tot la acest proiect. Tocmai ce se intampla pe piata de publicitate online ar trebui sa fie un motiv in plus sa continui.

  5. matei Says:

    Sunt de acord cu faptul ca proiectul asta a facut mai mult bine :) . Ai foarte mare dreptate legat de “vindem tot afisari”, sunt atat de multe resurse si atat de multi oamneni cu potential. Imi pare rau ca nu se doreste si altceva pe piata din .ro …. Poate intr-o zi/”seară ploioasă și un pahar cu vin” ne vom aminti de aceste evenimente si vom zambi, dar cred ca mai avem mult timp pana atunci!
    Felicitari pentru proiect, pe mine m-a ajutat. Poate totusi nu renunti :)

  6. zoso Says:

    daca nu comenteaza si gavrila degeaba.

  7. Ana Says:

    Si eu ti-am urmarit blogul cu placere.
    Legat de Digital Ads, au totusi site-uri foarte faine.
    Macar nu folosesc termenul “premium” atat de usor cum il folosesc altii.
    Iar publisherii romani nu au resurse umane sa faca ceva deosebit.
    Copiaza idei din afara sau fac kitsch-uri pe banda rulanta.
    E un semn de maturitate ca nu-i mai bagi in seama.
    In mediocritatea lor, ei si acum mai cred ca au inventat internetul.
    :)

  8. Vivi Says:

    @Ana: eu nu pricep asta. Digital Ads este o firma care a fost creata ca urmare a faptului ca Boom nu isi mai putea achita datoriile si avea contracte pe care nu le putea respecta. Asa ca si-au luat frumos jucariile, au format o noua firma “curata”, au migrat contractele acolo si au continuat sa faca afaceri. Cum poti avea incredere intr-o astfel de companie?

  9. Clasament Iulie 2010 / Miscari in online-ul romanesc Says:

    [...] pentru comunitatea de webmasteri din Romania. Vivi a inchis oficial Harta publicitatii online (Nimic nu dureaza o vesnicie), care desi aproape inactiva in ultimul an, a tinut mult timp un ochi atent asupra miscarilor din [...]

  10. polimedia.us/fain/ Says:

    Stiri despre publicitate online –n Romania – Nimic nu dureaz– o vesnicie…

    Din pacate….

Leave a Reply