harta detaliata | pe categorii | stiri | evolutii | intrebari si raspunsuri | grupuri (new) by vivi.ro
          ** Acesta este un site personal. Parerile exprimate in aceste pagini sunt numai ale mele si nu apartin nici unei alte entitati. **

Cand stii ca Vlad Stan a preluat boom.ro?

Raspuns: Atunci cand apar reclame cu VideoMax pe trafic.ro. :-) Videomax este produsul pe care Vodanet il promoveaza over and over pe toate site-urile lor ca reclama de backup, atunci cand nici o campanie platita nu mai ruleaza.

Si atunci cand, dupa multi ani in care n-am vazut nici macar o singura campanie cu VideoMax pe trafic.ro aceasta apare ca si campanie de backup, mie imi este clar ca Vlad Stan / Vodanet a preluat macar temporar fraiele boom.ro.

Faptul in sine nu este surprinzator, trebuia sa existe cineva care sa se ocupe de boom in absenta lui Orlando, cineva care sa stie cu ce se mananca sistemul, ce este aia o campanie, cum porneste si opreste campanii macar iar Vlad Stan este probabil singurul ramas in sediul Netbridge care stie asta. Ce ma dezamageste insa este rapiditatea cu care Vlad se infige in campaniile de backup pentru a promova produsele Vodanet. Sper ca exista si niste planuri pe termen mediu pentru ca altfel, cu impulsuri din acestea pripite pe termen scurt, nu il vad prea bine.

Continuand un pic in sfera barfelor speculative, este a treia gresala de strategie pe care o face Vlad Stan.

In primavara a declarat ca Vodanet este cel mai mare publisher online calcand peste alti mari jucatori din piata si iscand un mic scandal cu iMedia.

Dupa trei luni a ignorat complet declaratia ca incep sa se vanda singuri si a incheiat un acord cu Splendid Media / Eveline Fabritius careia ii dadea dreptul sa vanda publicitate pe site-urile Vodanet. Aceeasi Vodanet care acum este in curtea Nebridge, miscare prin care practic Vlad Stan a dat mana libera concurentei Boom sa se dezvolte.

Sunt convins ca Vlad se simte acum ca un copil care a dat buzna in camara unde sunt cutiile cu bomboane de ciocolata. :-)
Orlando, daca gresesc te rog sa ma corectezi. Vlad este binevenit deasemenea.

[update] Ca sa fie carcoteala completa, in timpul asta blogul lui Vlad Stan sta degeaba, abandonat. La fel si blogul Vodanet sau iMedia. Oamenii astia chiar nu reusesc sa inteleaga ca blogurile le pot fi folositoare ca instrumente de PR, imagine, comunicare cu presa si comunicare cu piata.
Ma gandesc ca Orlando probabil incepe sa simta un pic importanta blogului, dupa ce diverse ziare au preluat citate de pe blogul lui. Poate invata ceva din experienta asta. :-) Vlad, ne auzi? :-)

26 Responses to “Cand stii ca Vlad Stan a preluat boom.ro?”

  1. radu ionescu Says:

    Nu ar fi imposibil ca Vlad sa preia (si nici nu ar fi neaparat un lucru rau).

    Insa rationamentul tau scartaie. Mult. Acum stii ca Vodanet e din grup cu Netbridge – ce ti se pare anormal in a-si rula campaniile in propria retea?

  2. Vivi Says:

    Radu, si pana acum Vodanet era din Netbridge si nu rula nici un fel de campanii in reteaua Boom. Boom avea o strategie, Vodanet avea o strategie, fiecare se tinea in ograda ei.
    Dintr-o data, in cateva zile, Vlad Stan a dat buzna in aceasta strategie si s-a apucat sa o modifice. Crezi ca i-au fost suficiente cateva zile pentru a concepe o noua strategie si pentru a incepe sa o puna in practica atat de curand?

  3. radu ionescu Says:

    wrong, sunt 100% sigur ca am mai vazut bannere videomax in retea.

  4. eRwin Says:

    Da Vivi, ar fi o varianta (poate chiar buna). Din cate il stiu pe Vlad, e o persoana dinamica si stie sa se faca placut in timpul unei discutii. De cate ori l-am rugat in legatura cu diverse chestiuni, intotdeauna m-a ajutat, deci nu pot cum sa-l vorbesc de rau.

    Legat de campania Videomax :D … Sunt curios cine ar face altfel ;)

    ——————————————

    Ar fi interesanta o lista cu posibilii pretendenti la tron ;)

    Se incumeta cineva?

  5. radu ionescu Says:

    nu uitati ca exista deja numit un manager care il va inlocui pe Orlando: Cristian Petriceanu, ex-managing director al TBWA / Bucuresti.

  6. Vivi Says:

    Cristian Petriceanu ii ia locul ca general manager Netbridge, dar nu stie amanuntele Boom.ro.

  7. Paulin Says:

    Vivi, vad ca stai prea mult cocotat pe internetul romanesc. Tu nu ai altceva de facut toata ziua decat sa faci analize si speculatii? Parca ziceai ca lucrezi la o companie in SUA. Acolo nu se ponteaza orele lucrate? Sau esti platit sa stai pe net toata ziua?

    Daca te pasioneaza atat de mult internetul din .ro de ce nu te intorci in tara si sa lucrezi in vreo agentie de publicitate. Sau… vezi ca e un post liber la Boom.ro Ce zici, ai curaj sa te incumeti?

  8. Mihai Says:

    vivi, si eu bag mana-n foc, ca si radu, ca am mai vazut videomax pe trafic si pana acum ;)

  9. Costin Says:

    Da chiar :) )) Te-ai incumeta sa ai curaj? Lasa google pentru boom!
    Una peste alta eu am invatat un lucru in cei aproape 30 de ani pe care ii duc in spate. Nimeni nu e de neinlocuit. Nici chiar Orlando pe care ani de zile l-am confundat cu anumite servicii in acelasi timp aceleasi servicii online le confundam cu el dar acesta e meritul lui si nimeni nu il poate lua. Si cum bine spunea cineva pe blogul lui in postul referitor la demisie, daca la netbridge se vor vedea diferente mari atunci netbridge este si a fost o companie mult prea mica. (Desi eu cred ca adevarul e cu mult pe departe de zvoniada online)
    Cat despre videomax aceeasi curiozitate o am. Nu am mai vazut reclame in trafic la videomax. Nici reclame la yahoo pe google.

  10. Antonio Eram Says:

    I told you so!
    Fast and accurate. Prepare for more.
    Thank you Orlando :P

  11. Vivi Says:

    Antonio, la ce te referi?

  12. Dorin Boerescu Says:

    Da bah Vivi, chiar ca “stai prea mult cocotat pe internetul romanesc” :-) ) si “the G guys inca nu s-au prins” ca pe banii lor tu stai la barfe!

    Lasand gluma la o parte (desi chestia cu copilul si cutiile de ciocolata este foarte, foarte tare – indiferent daca se potriveste sau nu cu realitatea ;-) ) intr-adevar Videomax a avut campanii in Boom mai demult dar la fel de adevarat e ca eu unul nu le-am mai vazut de f mult timp si coincidenta (re) aparitiei lor chiar acum e intr-adevar usor bizara daca Vlad Stan nu ar avea nimic de-a face cu asta.

    Anyway, Vlad Stan sau Cristian Petriceanu, sa vina dom’ne cineva o data la Netbridge/Boom cu care sa putem sa incepem/derulam campaniil – nu de alta, dar deocamdata se pare ca nimeni de acolo nu stie sa foloseasca Softure/sau nu stie sigur daca are voie sa il foloseasca. “Campanie care trebuia sa inceapa? Da, inteleg, va sunam noi intr-o ora! Si ora aia devine 2 zile pline de sedinte importante…..”

    N-am nimic cu Netbridge (si nici cu Orlando) dar pe bune sa se hotarasca o data ce site-uri mai au in portofoliu si cum se dau bannere pe ele, ca deocamdata se varsa volumele (haha, ce cuvant pt cele cateva mii de euro/o campanie, dar asta e, ne prefacem si noi importanti) la Arbomedia – ca fiind singura varianta stabila de regie online in momentul asta de cotitura.

  13. Costin Says:

    VIvi, tu il subestimezi pe Orlando in update. Cu siguranta.

  14. mirela Says:

    Musiu Antonio – parlando romeno? Ce cacamaca de mesaj e ala? Mamamias ce de snobismn.

  15. Ionut Oprea Says:

    Salut, Vivi.
    A propos de faptul ca te intereseaza internetul romanesc in continuare, eu am o banuiala. Sa fie internetul din romania al tau “20% time project”? “Google engineers all have 20 percent time in which they’re free to pursue projects they’re passionate about.” :D

    Radu are dreptate, au mai fost reclame Videomax in Boom. Ba chiar si in newsletterul Capital tin minte ca am vazut vreo cateva.

    Iar eu cred ca te grabesti putin in a trage concluzii si in a lega diverse fapte de altele prin presupuneri. De la “campanie videomax pe trafic.ro” pana la “Boom avea o strategie, Vodanet avea o strategie, fiecare se tinea in ograda ei.Dintr-o data, in cateva zile, Vlad Stan a dat buzna in aceasta strategie si s-a apucat sa o modifice.” e un drum lung, pavat cu presupuneri. Oricum, atata timp cat le etichetezi ca “barfe speculative” asta nu ar trebui sa fie o problema.

    Insa in cazul in care barfa mea speculativa de la inceput e adevarata, si in cazul in care scopul demersului tau ar fi altul decat sa informezi piata din Romania, oare ne-am uita cu alti ochi la ce scrii tu si la ce scriem noi?:)

  16. Vivi Says:

    Ionut, Harta Publicitatii este site-ul meu personal, de aceea este si pe vivi.ro.

    Exista un disclaimer si in pagina principala (jos), am pus acum disclaimer si in paginile acestui blog (tot in partea de jos). Toate parerile exprimate aici sunt ale mele si nu reprezinta in nici un fel compania la care sunt angajat.

  17. Catalin Says:

    [editat de moderator: offtopic]

  18. Dan Says:

    Eu cred ca daca Orlando se va duce unde am aflat azi ca se va duce se va forma un nou grup care va deveni la fel de puternic, sunt oameni cu experienta, relatii in toate industriile si succesul lor in online e garantat de la sine. Probabil ca vor castiga de vreo zece ori mai mult cu site-urile lor la anul pe vremea asta.

    Pe de alta parte, odata plecat, era normal ca cei din inside sa preia macar o parte din atributiile lui. Iar daca Orlando avea puterea sa puna campanii back-up pentru diverse site-uri – si credeti-ma ca stiu ce spun aici – de ce ar fi aiurea sa puna Vlad reclama la Videomax?

    Pe de alta parte campanii Videomax au mai fost in Trafic.ro, asta-i sigur.

  19. Ionut Oprea Says:

    Da, vivi.
    Insa faptul ca iti asumi personal responsabilitatea pentru ce afirmi pe aceste pagini nu infirma teoria ca tu la Google sa ai ca proiect de “20 percent time” vreun proiect legat de analiza pietei din .ro :) Ba mai mult, daca ne batem in teorii conspirationiste, tocmai faptul ca e pe vivi.ro ar fi putut fi gandit special ca sa ne induca in eroare :)

    Sper sa sesizezi smiley-urile de la final, si sa nu mi-o iei in nume de rau. Eu am sa-ti ofer in continuare, in masura posibilitatilor, si parerile mele, si informatiile de care dispun, pe blogul asta, indiferent la ce iti folosesc tie.

  20. Iulian Toma Says:

    Vivi,
    Esti aproape revista business-ului.
    1. Scopul grupului din care fac parte netbridge si vodanet este sa produca pe centre de profit si sa optimizeze orice promisiune si cred ca asta se va intampla. Ori Vodanet este centru de profit independent de netbridge. Asta nu inseamna ca Vlad nu-si poate “ajuta” la nevoie fratele cel mare. In fond ar putea face 1 milion mai repede… chiar daca mai face cate o plata la netbridge pe cateva zeci sau vreo suta de milioane de pagini. Vlad nu prea joaca sahul lui Orlando. E pragmatic si vrea solutii rapide si simple. Plecarea lui O il ajuta la obiectivele propuse pentru anul asta si are toate sansele sa plece in vacanta de craciun din noiembrie . Treaba lui nu e Netbridge!

    2. Insa nimeni nu l-a vazut pe Ciprian Stavar ridicand o manusa, daca i se arunca.. Cred ca Vlad ar putea accepta dar se va tine departe de eveniment si de comentarii. De ce? pentru ca Vlad are prea multa treaba cu ofertarea directa la clienti si de “ruperea” din 14 februarie de netbridge. Ori Ciprian l-ar ajuta sa mearga bine cu netbridge pentru ca au fost si o parte din promisiunile lui Ciprian in februarie, si ar mai putea si acesta din urma sa-si onoreze si obligatii asumate pe vodanet. In plus ar trebui sa fie cineva care sa se intzeleaga cu iMedia, iar cipran cred ca poate dar Vlad numai asta nu a facut la ultima grenada aruncata pe geamul imedia pe marginea “celui mai mare publisher online”, (chiar daca poti sa bei o cafea in centru cu “fratele” de aliantza).

    Referitor la nota de final cu blogurile, tacerea e buna pe gestionare de criza – unele dintre bloguri nu mai au subiecte deloc, dar si furtuna – unele parca-s cotidian online cu toate genurile publicistice, inclusiv interviu. Asta in ciuda faptului ca publisherii la care lucreaza unii bloggeri nu dau 2 bani pe informatia online. Si nu ma surprind subiectele cat numarul si importanta acordata lui O. Asta inseamna ca unii vorbitori conduc criza (sau sunt condusi fara voie de cei care o sa-ti dea de lucru sa schimbi cat de curand harta publicitati online).

  21. Dan Says:

    Apropo de asta, mi-a venit o idee si nu ma pot abtine sa nu o scriu: cand o sa vedem reclama la Neogen pe Trafic.ro? :-)

  22. Ciprian Stavar Says:

    Kalimera,

    Nu poate sa stea linistit omu’ in concediu ca hop, mai apare o demisie.
    Imi aduc aminte de anul 2005 cand, dupa un concediu prin state, numai ce ma intorc si demisie la varf la Ogilvy Group. Anul asta nu vin bine din concediu, nici nu apuc sa spal sarea de pe mine si hop, demisie la varf la Netbridge.

    Interesant ca dincolo de demisii am fost in ambele cazuri legat si de companiile respective. La Ogilvy Group / Mindshare am fost aproape 3 ani Digital Invetsment Director si tocmai ma mutasem la Sibiu pentru o vacanta mai lunga cu familia.

    Cu Netbridge sunt conectat via Vodanet.

    So? despre ce vorbim? A plecat Orlando…. ?! S-a schimbat ceva?

  23. Vivi Says:

    Daca prin ultimele intrebari vrei sa sugerezi ca plecarea lui Orlando este irelevanta si toate sunt senine ca inainte… apoi… nu cred ca vei convinge pe cineva. :-)

    Ciprian, topicul asta vorbeste despre Vlad Stan si Boom.ro. Despre asta vorbim.

  24. Stiri despre publicitate online in Romania » Blog Archive » Harta publicitatii, 30 iunie Says:

    [...] Intre timp, ca rezultat pe termen scurt, Boom.ro trece printr-o criza in care nu stie nici macar sa dea drumul la campaniile care erau planificate (timp in care unele bugete se muta in Arbomedia). Tare imi pare rau ca nu am acum un bot care sa imi monitorizeze ce campanii intra in ce site-uri, sunt convins ca am fi vazut niste rezultate interesante, acum si in perioada imediat urmatoare. [...]

  25. Virgil Times Says:

    Am citit cu mare atentie toate comentariile voastre pe tema Vlad Stan-Videomax-Boom-Vodanet si posibile implicatii in acest business. Personal lucrez in acest domeniu si cunosc cateva persoane implicate in cele discutate. Nu cred ca este vb de nici o implicare a cuiva undeva, dar chiar daca exista deocamdata nu sunt decat speculatii Cat despre campania pe care Videomax o deruleaza, un rol important il are in propunerea si implementarea acestei campanii, persoana care in acest moment a preluat managamentul de la Videomax, este vorba de Dan Danciut, pentru cine nu il cunoaste unul dintre cei mai buni directori de vanzari din Romania, care a schimbat putin strategia Videomax de cand este acolo, insistand foarte mult pe promovare.

  26. Anonim Says:

    Virgil Times ia suna-l tu pe Dan Danciut si intreaba-l cum o mai duce videomax sa vezi tu ce bun e Dan