harta detaliata | pe categorii | stiri | evolutii | intrebari si raspunsuri | grupuri (new) by vivi.ro
          ** Acesta este un site personal. Parerile exprimate in aceste pagini sunt numai ale mele si nu apartin nici unei alte entitati. **

Nevoia de scandal într-o industrie prea mică

Mă tot uit în ultima vreme la scandaluri născute în mica noastră industrie online.

Dragoș Mănac acuză realitatea și 9am de spam, Mihai Seceleanu acuză pe Zoso de subiectivism atacându-l colateral pe Orlando, Gusti Roman I se alătură după care decide să își ia jucăriile și să plece. Lumea participă cu entuziasm, dramele sunt la putere.

Nimeni nu e perfect și din când în când cu toții ne lăsăm purtați de imbolduri de scandal.

Însă îndrăznesc să îndemn la calm și maturitate. Nu mai plecați urechea la blogul lui Zoso care, oricât de popular ar fi, este extrem de departe de a fi un exemplu de conduită de business și, din păcate, pare să dea tonul tuturor acestor scandaluri.

Porecle ne dădeam când eram șmecherași în liceu, fata de la pagina cinci este semnătura Libertatea, iar dacă vreau să aud cum toți sunt dobitoci și idioți mă duc la băieții care joacă table la colțul străzii. Poate că toate astea sunt o oglidă a societății actuale, dar ca profesioniști nu aici ar trebui să tindem. Oricare ar fi motivele pentru care zoso.ro este popular, profesionalismul în mod cert nu se numără printre ele.

Mă întreb sincer cum de cei din industrie nu realizează că ar avea mult mai mult de câștigat dacă s-ar respecta între ei, dar mai ales și-ar respecta utilizatorii.

Că ar avea de câștigat dacă și-ar crea niște canale reale de comunicare cu industria și cu clienții, cu o echipă bună de comunicare, nu să se roage de bloggeri să publice documente word, ca Dragoș Stanca.

Cum de nu realizează că ar avea de câștigat dacă ar face un webclub în care într-adevăr să se învețe unii de la alții, să se vorbească despre utilizatori, despre cum să se dezvolte online-ul, despre cum să ofere încredere în comerț electronic, în creșterea eficienței publicității, în obținerea de rezultate, cu exemple, cu recomandări, cu analize obiective și fără scandaluri.

Ok, o să spuneți, când nimeni nu practică ideile astea, cum să se vorbească despre ele? :-) Indiferent de răspuns, măcar asumați-vă ceea ce faceți voi acolo cu calm, răspundeți cu profesionism și obiectiv, încercați să fiți constructivi atunci când puteți.

Nu vă retrageți dramatic ca Gusti Roman sau Sorin Danielescu, că asta nu ajută la absolut nimic, nu este nici prima oară și nici ultima oară când se aruncă mizerii pe internetul românesc.

Este industria voastră a tuturor și de fiecare dată când sunteți dramatici îi mai băteți un cui în talpă.
Fiți profesioniști și purtați-vă ca atare.

39 Responses to “Nevoia de scandal într-o industrie prea mică”

  1. Bogdan Lebu Says:

    ai dreptate… dar cui ii foloseste?!
    pentru a fi profesionist iti trebuie o anumita maturitate :) … pentru a te purta ca unul, trebuie sa renunti anumite lucruri pe termen scurt…
    d-aia zic, nu cumva te lupti cu morile de vant?

  2. Vlad Popa Says:

    True, true, true…

  3. mihai Says:

    vezi ca il cheama Mihai Seceleanu, nu Marius :)

  4. oglinjoara Says:

    Adica zoso e incult pentru ca vede o prostie si o spune ca atare? Am mai vazut faze din astea: unul calca un copil langa trecerea de pieton si este amendat trecatorul ca l-a bruscat pe sofer.
    E absurd sa ii ceri lui zoso sau altora sa abordeze un ton profesionist cu niste neprofesionisti. De ce ar face-o?

  5. Mihai Alexandru SEREA Says:

    De ce nu?

  6. Nicu Alecu Says:

    Vivi, în esenţă ai dreptate dar … nu crezi că eşti un pic naiv?
    De ce în online ar merge altfel decât în offline? în fond, online-ul .RO nu e reflectarea (mai mult au mai puţin distorsionată de anonimat) a vieţii de zi cu zi de pe la noi?
    Ba e, îţi spun eu! Iar tu ai dreptate excat ca şi biblia: şi acolo zice să întorci „profesionist” celălalt obraz, dar cine o face în real life?
    Atunci când „profesionist” va însemna mai mult decât un atribut gol, de fanfaronadă, când va băga bani în buzunare, atunci vom fi toţi profesionişti.
    Până atunci, iată, ai identificat o nişă de piaţă: be really pro, as opposed to everybody else!

  7. Sorin Says:

    Eu nu m-am retras :) Doar Gusti.
    Ne gasiti in continuare aici: http://go.gsp.ro/ :)

    Vivi, citeodata ti se mai pune pata cind vezi mizeriile si dejectiile care te inconjoara. Corect, trebuie luptat impotriva lipsei de bun simt, a fatarniciei si a lipsei valorilor. Citeodata mai obosesti si incepi sa iti iei copiii la rost sau sa te trimita nevasta la un control psihiatric.

    Si atunci stai si te intrebi: de ce imi bat capul? De ce ma amestesc cu ei?

    Asa ca te retragi in munti, si ii astepti sa vina. :)

  8. Gusti Says:

    1. Vivi, ma bucur ca impartasim aceeasi parere despre zoso

    2. Nu retragerea mea este dramatica. E dramatic ce se intimpla in .ro. De la tot felul de golanii pina la agentiile de PR negativ, platite sa sufoce cu mesaje “tintele incomode” …

    3. Chiar am sa stau deoparte o vreme …

  9. Anul Says:

    Mare dreptate ai vivi.

    Ce pot spune decat ca, romanului ii lipseste respectul pentru coleg, indiferent de coleg sau concurent, din cate se pare astia suntem.. Este mai simplu sa dai in cap decat sa ajuti.

    Suntem prea interesati de capra vecinului, in loc sa fim concentrati pe capra noastra, vedem cat de grasa este ceea a vecinului, si ce sa spunem si noi,, hai sa aruncam cu ceva noroi ca doar atata avem in curte…

    Nu fac parte din piata publicitati online, sunt un simplu mic jucator undeva in tara mea, urmaresc cateva blog-uri de specialitate pentru a vedea cam ce se mai intampla.

    Ideea ca romanii sa fie uniti, este utopie.

    Frumoasa ideea de WebClub constructiv, fara invidii si cerculete, unde toti sa comunice intr-o singura idee constructiva, pentru utilizator .

    Cu tot respectul pentru vivi si restul participantilor.

  10. Vivi Says:

    @Bogdan, Nicu: foarte probabil că sunt naiv, îmi place să fiu așa, este sănătos.

    @Oglinjoară: nu am spus că Zoso este incult, ci doar neprofesionist și scandalagiu. Eu nu îi cer lui Zoso să își schimbe tonul, încearcă asta pe blog20/capslock.ro, ci doar aș vrea ca industria să se ridice deasupra atitudinii de la colțul străzii pentru că nu este sănătoasă și benefică nimănui.

    @Gusti, Sorin: este ok să iei o pauză din când în când, să respiri adânc și să meditezi la ce este de fapt important și să înțelegi până unde te-ai lăsat purtat de un val pe care nu voiai să fii :-)

  11. Alina Marcu Says:

    Felicitari pentru articol! Am zambit victorios la prima lectura. Mi-am propus sa scriu si mai mult despre profesionalism. Mi-am amintit cursuri, carti, traininguri despre business si comunicare.

  12. zoso Says:

    2006
    eu: buna ziua, stiti, mi-ati furat niste biografii de pe rockmania.net
    bestmusic: mars ma de aici! hai, dispari, ca avem treaba!

    2007
    eu: buna ziua, fiti amabili, poza aceea imi apartine. fiti amabili si stergeti-o sau macar precizati sursa cu link.
    hotnews: nu ne intereseaza, noi am primit-o pe mail.
    eu: uitati aici versiunea completa, cu numele siteului pe care dvs l-ati cropuit.
    hotnews: (nici un raspuns)

    2008
    eu: mihai morar e o jigodie de om, mi-a citit un text in emisiune fara sa spuna de unde.
    mihai morar: cand o sa citim ceva de la tine, o sa precizam.

    2008
    eu: rol.ro spameaza
    eu: rol.ro spameaza
    eu: rol.ro spameaza
    daciana: spune-mi, te rog, pe ce adresa de mail primesti spam, ca sa te scoatem

    2008
    eu: urban iulian spameaza
    altii: urban iulian spameaza
    urban: cumparam publicitate in blogosfera sau va dau in jduecata!

    2008
    eu: neogen face spam
    altii: neogen face spam
    fusu: hai ca suntem baieti cuminti, dar nah, uite, picam in trafic daca nu facem spam.

    2007
    2008
    eu: gsp si hotnews fura
    eu: gsp si hotnews au redactori tampitei.
    gsp si hotnews: hai ca suntem cuminti. uite, in 2008 am furat mai putin si incercam sa fim mai atenti cu continutul.

    2008
    eu: bai, ce sunt mizeriile alea de taguri cu dansuri arabesti pe underclick?
    gamulescu: sunt un test pentru un client
    (caveba luni mai tarziu)
    eu: ziceai ca scoti tagurile alea
    gamulescu: ce taguri?
    eu: alea cu spam, ca ziceai ca sunt pentru un client si faci spam in continuare cu ele
    gamulescu: (mi-a zambit ironic si mi-a intors spatele)

    2009
    eu: realitatea face spam
    dragos: realitatea face spam
    realitatea: stergem totul, facut frumos.

    e usor sa vrei sa schimbi industria cu vorba buna. experienta pe care am avut-o pana acum imi spune ca nu se poate. oamenii nu inteleg de vorba buna. de ce sa nu mai fure? ce castiga daca nu mai fura sau nu mai fac spam? nimic. cine ma opreste? pai, nimeni. ah, e un nebun care ma injura? da-l naibii de bou! ah, il citesc 10.000 de oameni. ups, hai sa incercam sa mai dregem din mizerii.

    problema pe care o au toti baietii astia care vorbesc frumos (tu, doru…) e ca ei vor sa schimbe lumea, dar nu fac nimic in sensul asta. in schimb ii blamati pe cei care, chiar daca au metode mai “asa”, mai fac ceva.

    i-am zis lui doru sa schimbe ceva, scotandu-l pe spamulescu din blogroll. stii ce mi-a spus? ca el nu are o problema cu el. cum sa schimbi internetul atunci? hai bai claudiu, te rog io frumos, nu mai face spam. uite, te vede lumea. nu, gamulescu face afaceri de zeci de mii de euro si partenerul lui de mizerii imi ia familia la pula pe bloguri anonime pe wordpress.com ca am tupeul sa le zic ca sunt spammeri si furaciosi.

    ai idee, vivi, ce presupune sa faci o stire sau sa afli o informatie in exclusivitate? ai idee ce sentiment e sa vezi ca in 2 secunde cineva ti-a furat-o si nici macar nu iti mentioneaza numele, d-apai link? e foarte usor sa vrei sa schimbi internetul.

    ii e frica lui seceleanu de mine? cu siguranta. nu cu orlando avea el treaba, ca orlando nu il injura, ci cu mine, ca mai citesc si altii ce mizerii face. muscaturile lui arata ca e disperat ca ramane fara bani. gusti la fel.

    schimba ceva, vivi. amplifica/transforma mesajul meu. nu sta pe margine si spune ca vrei sa schimbi internetul.

    ps: adrian sabo, te-ai refugiat aici? nasol, mane, nasol.

  13. Arhi Says:

    lasa ca vivi intre timp mai creeaza o casuta de inbox, dupa care va privi ironic la zbaterile absurde ale internetului si va exclama: ah, a mai trecut o zi plina….

  14. Vivi Says:

    @zoso: apreciez răspunsul tău. Nu, nu știu ce înseamnă să faci o știre sau să afli ceva în exclusivitate, nu mă ocup de așa ceva.

    Însă te-aș corecta când spui că eu sau Doru nu facem nimic pentru a schimba lumea și că stăm pe margine cu vorba bună. Îmi place să cred că Harta Publicității a schimbat ceva în industria de publicitate online. Îmi place să cred că sunt lucruri pe care tu nu le știi la care am pus umărul și care au contat în online-ul românesc mai mult decât toate înjurăturile tale.

    Doru a făcut munca grea de a educa clienți, a vinde și a vorbi (cu vorba bună) cu clienți timp de vreo cinci ani, e un pic aiurea să spui că nu a făcut nimic. :-) Doar pentru că nu l-a scos pe Gămulescu din blogroll sau că nu îi pasă de aceleași lucruri de care îți pasă ție înseamnă că nu schimbă lumea? :-)

    Există multe lucruri care se întâmplă în online, care contează și schimbă lucruri. Chiar dacă cele semnalate de tine sunt probleme, nu se rezumă totul la ele. E bine să te crezi buricul pământului și înțeleg utilitatea acestui sentiment mai bine decât oricine, dar e bine uneori să vezi și realitatea cu coada ochiului.

    @Arhi: nu înțeleg ce vrei să spui.

  15. zoso Says:

    da-mi voie sa va judec si eu pe voi restul prin prisma faptului ca si voi o faceti. e la fel de usor.

  16. Anul Says:

    Petcu.

    Respect prea mult pagina lui vivi “mane” pentru a dezvolta alte discutii, am trimis un raspuns pe seceleanu ro la cele spuse de tine, din pacate nu a mai validat, si este absolut normal, incepem sa ne scoatem ochii unii altora cand de fapt pentru mine sunt alte lucruri importante.

    [editat de moderator: șters dezvoltarea "altor discuții", conform intenției declarate în paragraful anterior]

    Numai bine.

  17. zoso Says:

    1. faptul ca folosesti numele de familie mi se pare o nesimtire.
    2. faptul ca vii si dai mereu sfaturi pe care nu ti le cere nimeni si pentru care nu ai calitatile si competentele sa o faci mi se pare o a doua nesimtire.
    3. faptul ca tii mortis sa ma ataci, desi nu stiu cu ce ti-am gresit, si sa te bagi mereu in vorba cu punctul 2 e a treia nesimtire.

    te descurci tu cu uşa.

  18. Anul Says:

    Da sunt nesimntit, dar cand tu mai facut idiot sau nu mai stiu cum la tine pe pagina,,, aia ce erea ?,,, sunt baiat mare ma descurc cu usa. Competentele mele nu le discut cu tine, crede-ma.

    Nu vreau sa ii umplu pagina lui vivi cu diverse. Ideea este ca din punctul meu de vedere vivi are dreptate, pe mine harta publicitati online chiar m-a ajutat.

    [editat de moderator: șters "diverse", conform intenției declarate în paragraful anterior]

    Arata-mi un lucru exprimat de tine in mod constructiv, si ai tot respectul meu…

  19. Vivi Says:

    Kids, stop fighting. Nu îmi pasă de certurile voastre personale, dacă continuați pe tema asta voi șterge comentariile.

    @Anul, “nu vreau sa ii umplu pagina lui vivi cu diverse” e un gând bun, ai tendința să scrii prea mult fără să fii prea concis.

  20. zoso Says:

    asta e si intentia mea, sa stergi ultimele comentarii. parerile gratuie ale analfabetului sunt irelevante in context. merci.

  21. Daniel Enache Says:

    Eu pot sa iau macar un pic atitudinea de observator extern? :D Macar asa de dragul discutiei.

    In primul rand cateva aprecieri despre forma. Am urmarit cam toate discutiile foarte vehemente din ultima vreme. Urmaresc de destul timp blogul lui Zoso si stiu ce cafturi “virtuale” si injuraturi “reale” se invart p-acolo. Cred ca suntem cam maricei pentru a ne plange de limbaj si atitudinea “marlaneasca” si cred ca trebuie evitata folosirea unei perdele de moralitate ca si pavaza impotriva unor discutii. Faptul ca Zoso vorbeste cum vorbeste ar trebui sa ne faca sa ne intrebam de ce ajunge un om care se confrunta zilnic cu o serie de “probleme” sa se exprime asa (din moment ce avem dovada ca poate vorbi si altfel si nu il banuim ca este apucat asa el de felul lui :D ). Sa fie oare din cauza ca alte tipuri de demersuri esueaza lamentabil? (vezi primul comment al lui Zoso).

    Parerea mea (de observator extern, neacreditat la jocul pe teren :D ) toata problema sta in faptul ca lipseste total elementul de presiune sociala in industrie. Explic. In general cam toate pietele si industriile se reglementeaza prin mai multe mecanisme. Cele mai multe sunt interne (costuri, business model, etc) dar exista si destule externe (legi, asociatii de clienti, etc etc). Toate aceste elemente creeaza o oarecare presiune pe toti cei care apar intr-o piata pentru a-i indemna sa evolueze intr-o anumita directie sau urmarind anumite principii. La noi presiunile interne sunt in perioada aceasta din ce in ce mai importante, dar cele externe, sociale, create de utilizatori sau beneficiari, sunt destul de slabe. Acesta este si principalul motiv pentru care dobanzile de peste 20% in vest sunt considerate camatarie, in timp ce la noi sunt un business infloritor. :D

    Din punctul de vedere al dezvoltarii “sociale”, in online (si nu numai) in Romania suntem inca la faza de Far West. Nema reguli nescrise, nema idei clare despre ce si cum se poate sau nu se poate face, doar o gramada de colonisti cu familii si carute care incearca sa acapareze cat mai mult teren pentru ei. Aici apar banditii fenomenali (a se citi spammeri) si vigilantes necrutatori (a se citi Zoso). Lumea se plange de sange si matze, sufletele mai delicate lesina, caii se sinucid si pica pionii, etc etc.

    Darwin a gasit un nume foarte bun pentru suma acestor procese care se desfasoara. Evolutie.
    Imi este foarte clar ca in timp spammerii o sa dispara sau o sa isi gaseasca alte treburi, Zoso o sa isi deschida un blog despre carti de filozofie cartesiana, si sigur o sa apara alti spammeri sau carcalaci similari, care vor fi haituiti la randul lor de altii.

    Singurul ingredient absolut necesar acestei evolutii? “All we need to do is make sure we keep talking” :D

  22. Fluture Says:

    Vivi, cum le zici tu ca un om mare.

    Iti mai aduci aminte cate zbateri de ochi/inima ai avut cand voiai sa faci si tu un banut (cinstit, nu-i bai) cu doizece.ro? Iti amintesti cum nu te baga nimeni in seama si nu-ti cumpara nimeni publicitate, sau, daca iti cumpara, era aproape moca?

    Ei bine, toate “razboaiele” astea de care vorbesti tu sunt de la bani. Da, de la bani. Este o piata MULT prea mica pentru cati “experti” in online sunt in piata. Pentru cate agentii interactive, pentru cate firme de web, pentru orice vrei tu.

    Toti vor bani, mai multi bani la ei. Ca fiecare are un sef pe care trebuie/vor sa-l multumeasca. Despre asta e vorba, chiar daca oamenii s-ar lua la bataie si numai pentru putin “fun”.

  23. Gusti Says:

    Zoso, limbajul tau n-are ce cauta aici. Nu releva decit lipsa ta de caracter si lipsa educatiei. Imi pare rau ca trebuie sa ti-o spun. De ce n-ai pus mai sus pasajele in care negai legatura cu MPI si cu Beyond? … Pentru mine esti doar un catel hranit de unii si asmutit cind e cazul asupra altora. Stii foarte bine ca in momentul in care ti s-a cerut sa taci ti-ai inghitit scuipatul cuminte. Si nu s-a intimplat doar o data. Asta e adevarul, stiu ca te doare cind e spus, dar trebuie sa ti-l asumi.

  24. Vivi Says:

    @Daniel, Zoso: eu nu susțin că problemele semnalate de Zoso nu sunt reale sau că ceea ce face el nu influențează pe cei pe care îi atacă. Nu sunt pudic, însă deși nu pretind ca zoso.ro să își schimbe tonul, mi-ar plăcea ca tonul general al industriei să nu se coboare la nivelul respectiv.

    Cu asta puteți să fiți de acord, ar fi ridicolă o industrie în care actorii se acuză ca la ușa cortului, se fac unii pe alții puleți și lingăi.

    Este ridicolă pentru că astfel de mesaje distrag de la faptele obiective și duc discuția într-un loc mult prea încins și personal pentru a fi utilă, îndepărtează clienții (dacă voi între voi vă faceți cu ou și cu oțet, ce o să se întâmple dacă vă enervați pe mine ca și client?) și colaboratorii.

    În rest sunt de acord cu ce a spus Daniel legat de presiunile interne și externe, nu cred că oamenii se schimbă dacă nu este nevoie.

    @Fluture: când eu încercam să vând publicitate pe doizece și nimeni nu mă băga în seamă nu îi făceam pe toți dobitoci, hoți, spammeri sau puleți. :-)

  25. zoso Says:

    gusti, ti-am repetat de nu stiu cate ori ca nu orlando sau sarbu ma pune sa scriu de voi. cauta discutia noastra prin logurile de anul trecut, e cu vreo cateva luni mai tarziu dupa ce incercai sa ma cumperi cu oferte foarte generoase.

    scrie in CVul meu de pe linkedin de un an ca am lucrat la MPI si ca lucrez la Beyound. Scrie chiar si ce fac la Beyound. De prin primavara lui 2008 scrie.

    nu stiu despre ce moment vorbesti. ar fi frumos sa dai detalii, pentru ca vorbe in vant aruncam toti.

  26. Fluture Says:

    Vivi, relax, cine vorbea de tine? Vorbeam de industrie, de piata, de oamenii care o populau la vremea aia. Tu ce sa faci, erai ca zoso in 2006:

    “vivi: buna ziua, stiti, am un super-site, cu super-trafic, poate vreti sa va promovez serviciile/produsele
    advertaizarii: mars ma de aici! hai, dispari, ca avem treaba!”

    Eu vorbeam de faptul ca sunt mai putini bani decat oameni/firme. Piata e prea mica. Oamenii astia se bat pentru bani. De aia toti anunta ca sunt “nambar oan” si de aia incearca sa faca trafic prin orice artificiu. De aia unii se lauda ca au inventat smiley-urile sau ca au lasat prima oara alineat la un text pe Internet. Iar cand cineva ii contesta, ei se apara si musca. Pentru ca le e teama ca nu cumva, clientii aia, si asa putini, sa creada despre ei ca sunt asa si pe dincolo.

    “Dupa ce ca nu sunt bani, prostul asta ne strica si aranjamentele” – citez un personaj imaginar.

  27. Anul Says:

    Calitatea online-nului poate fi imbunatatita de o asociatie a celor care platesc publicitate ?
    care sa faca publice rezultatele campaniilor – click, afisare, vanzare ?, de exemplu o campanie pe x site a generat 5000 de click / 800000 afisari / 0 vanzari si o campanie pe y site a generat 100 click / 10000 afisari / 5 vanzari .

    In felul asta, tu ca proprietar de pagina web sa ai interesul sa comunici mai bine cu utilizatorii si sa gandesti nu neaparat pentru nr de vizite cat pentru calitatea utilizatorului ?

    Practic cei care platesc publicitate vor penaliza anumite pagini, pentru limbaj, diverse practici etc.. este o idee buna rea macar este.

  28. Boy Says:

    @Fluture:
    Misto e ca unii din ei vor da faliment.
    La modul cel mai serios!!
    Iubesc criza asta!!

  29. Bogdan Iordache Says:

    Problema este extrem de simpla: toate produsele prezentate in comentariul lui Vivi nu crapa (daca fac ceea ce se spune acolo) din doua motive:
    1. clientul nu stie despre ce se intampla
    2. clientul crede ca ceea ce face cel care are situl este eficient

    Nu functioneaza chestia asta cu “nu e frumos”. Toata lumea calculeaza banii si ROI-ul. Asadar, pun si eu o idee utopica: invatati clientul ce e rau, invatati consumatorul ce e rau, dati-le ambilor posibilitatea de a participa raportand problemele observate.

    Democratie, nu ?

  30. Studiu si analiza website: cantitate vs. calitate trafic Says:

    [...] Pe piata online din .ro performanta unui website se masoara dupa cine are sula mai lunga traficul mai mare, adica este mai sus in trafic.ro sau sati.ro. Lupta pentru a atinge primele locuri in top se face ce multe ori pe cai mai putin corecte sau prin furt. Cel putin asa reiese din ultimul scandal din piata online: Manac, Zoso, Zoso,  Trilema,  CapsLock, Arhi, Orlando, Vivi [...]

  31. adu Says:

    @vivi: cred că arhi încearcă să spună că tu nu eşti nevoit să mănânci rah salam cu soia ca să supravieţuieşti, aşa că vezi-ţi de inboxurile tale multiple şi lasă-ne pe noi în pace…

  32. Vivi Says:

    @adu: eu chiar n-am înțeles (poate sunt mai greu de cap) dacă ironia era
    – la adresa mea (pe ideea că mare brânză, am făcut niște căsuțe în GMail, cum îndrăznesc să critic industria românească / pe zoso)
    – la adresa faptului că aș fi deconectat de realitățile românești pentru că fac mai multe lucruri în paralel și să îmi văd de ale mele
    – la adresa industriei românești și ale ei “zbateri absurde”.

    Poate ne lămurește Arhi dacă mai trece pe aici. :-)

  33. zoso Says:

    adu si vivi, va dau caute o ciocolata daca sunteti cuminti :)

  34. Sorin Says:

    Ca sa intelegeti cita treaba are Zoso cu Beyond: “am lucrat la MPI si ca lucrez la Beyound. Scrie chiar si ce fac la Beyound”. . Nici macar nu cunoaste numele firmei de care e platit.

    “Community manager” dupa cunostintele mele inseamna sa promovezi brandul/brandurile companiei pe care o reprezinti. Daca tot ce scrie pe zoso.ro (puleti, muie, dobitoci, ignoranti, nenorociti, hai mars, etc) reprezinta promovarea Beyond, atunci sa nu se mai mire Orlando ca este “asa iubita” aceasta firma. Credeti-ma, mai bine sa o absoarba AdEvolution.

    Zoso, e tare “mijto” sa iei bani si sa nu prestezi nimic. Atunci lasa-ne pe noi, astia de pe margine, sa credem ca esti platit si cu un scop.
    Zoso, in trecut am fost platit de aceeasi firma ca sa nu prestez nimic. Cind am inteles scopul, m-am ridicat de pe scaun si am plecat. Cred ca se numeste coloana vertebrala, pe care tu, din pacate, nu o ai.

    PS Orlando, nu am avut intentia sa ma ascund sub nicknameul “Sorin”. Pur si simplu nu am “Website” asa ca nu completez niciodata acel cimp :)

  35. Un post pe care mi-as fi dorit sa-l scriu eu… » Mircea Scarlatescu Says:

    [...] a fact-o Vivi mult mai bine Este industria voastră a tuturor și de fiecare dată când sunteți dramatici îi mai băteți un [...]

  36. De_pe_net-uri « brandless blog Says:

    [...] – A inceput trezirea la realitate. Relatari  pe capslock, dailybusiness , bizcity sau Vivi [...]

  37. Blegoo Says:

    @ Vivi: Eu cred ca Arhi se referea doar la asta: “…la adresa faptului că aș fi deconectat de realitățile românești’.
    Si doar atata… nu si continuarea.

  38. Daniel Says:

    Eu cred ca de fapt Arhi contempleaza metafizic la cei care chiar fac ceva, in munca lor si pentru online-ul romanesc, comparativ cu cei care doar vorbesc despre asta fara sa faca nimic :) . O fi stiind el ce stie…

  39. Claudiu Gamulescu » » Online? Buna intrebare … Says:

    [...] “devalorizare”) si Vivi observa foarte bine ca desi valoarea industriei este mica, e o adevarata furtuna. Asadar care este adevarul despre piata de online din Romania [...]

Leave a Reply