Multa vreme am meditat la cum jocurile multiplayer online inca nu au fost reinventate (World of Warcraft nu se pune, ca a reinventat jocurile pe PC, nu cele web-based).
Blogurile, comunitatile, aplicatiile, emailul, cam toate au fost reinventate pana acum. Jocurile online (multiplayer gen doizece) inca nu au fost reinventate, sunt la acelasi nivel de acum zece ani cand Yahoo Games era rege (si inca mai este, cred ๐ ). Sa fi fost jocurile cu un pas inaintea webului normal prin faptul ca erau deja bazate pe comunitate si interactiune, pe comunicare directa, pe utilizatori?
Azi, citind articolul asta, am inceput din nou sa ma gandesc la asta. Bineinteles, user generated content ar trebui intr-un fel integrat acolo. Nu mi-e clar cum, unde, in ce fel, cum faci user generated content la sah, cum implici si mai mult comunitatea, cum schimbi un context care functioneaza de sute de ani… dar trebuie sa se poata.
Sah grup contra grup (clanuri! :D), cu o singura tabla, evident ๐
Da’ si daca-ti dai seama, te-ai scos ๐
acum ceva timp am vorbit si eu despre jocurile online (si web2.0): http://ironman.evonet.ro/e/jocuri-online/
cat despre yahoo, intr-adevar este rege dar nu poate fi considerat web2.0
Asta ar putea fi o idee de milioane intr-adevar … sa nu o pui pe blog ca o furam repede ๐
Aveam eu un coleg care spunea c? nu-i place ?ahul c? e turn-based ๐ Din cโte ?tiu, Second Life ofer? ceva de genul user-created content, nu? Dac? ๎?i cumperi o proprietate, po?i crea obiecte ๎n ea. Sun? a NannyMUD, dar cu grafic? ๐
@IronMan: Jocuri 2.0 nu inseamna jocuri facute in Ajax. ๐
@Catalin: Si SecondLife este tot din categoria care reinventeaza jocurile video. Eu ma tot gandesc cum s-ar putea transforma lumea din jurul sah-ului si a jocurilor clasice.
Incearca http://www.dofus.com :). E dragut si childish. Cred ca mai sunt si altele similare.