Despre Actionscript si hashuri

[daca nu sunteti programatori, puteti sari mesajul asta dar sa nu va suparati, ca titlul spune “developer’s blog” 🙂]

FlashFlash-ul nu inceteaza sa ma mai uimeasca din cand in cand cu cate o chestie. 🙂
Se pare ca Actionscript suporta nativ hash-urile la nivel de obiect incepand cu Flash Player 5 si o face extrem de flexibil… iar eu am aflat abia azi. 🙂

At its core, an associative array is an instance of the Object class, and each key-value pair is represented by a property and its value. […] The following example creates an associative array using an object literal, accesses items using both the dot operator and the array access operator, and then adds a new key-value pair by creating a new property:

var myAssocArray:Object = {fname:"John", lname:"Public"};
trace(myAssocArray.fname); // Output: John
trace(myAssocArray["lname"]); // Output: Public
myAssocArray.initial = "Q";
trace(myAssocArray.initial); // Output: Q

Sursa aici.

Partea proasta? Nu ai functii implementate pentru a controla diversi parametri ai hash-ului sau a ii numara elementele de exemplu.

Din aceeasi serie de mici descoperiri vad ca si documentatia pentru Flash8 este mult mai buna decat documentatiile de la versiunile anterioare. Yuhu! Deh, cand dezvolti site-uri de larg consum (ca doizece sau 5pm) esti mereu cu cateva versiuni in urma. 🙂

One Response to “Despre Actionscript si hashuri”

  1. heto says:

    Bun asa… invatam lucruri noi, ma bucur ca ti-am descoperit blogul, vroiam doar sa vad daca exista associative array si in flash… acu vreau mai multe :P.

Leave a Reply